Direktlänk till inlägg 14 oktober 2014

Jag har alltid hatat att springa...

Av atleastitried - 14 oktober 2014 21:39

Nu när jag har tränat till Toughest, rättare sagt när jag har vart ute och småjoggat, har jag ställt mig frågan "Varför?". Jag har alltid hatat att springa, jag var aldrig särskillt bra på det, jag har astma, jag fattar bara inte grejen. 


Men jag kanske gör det ändå? Nej jag springer inte så värst snabbt. Jag tar inte ut mig tills jag dör. Jag flämtar konstigt för att jag har astma. Men det är fucking fint, ändå.

Det är fucking fint.


Löven är fina. Frosten glimmar. Naturen är vacker. Jag upptäcker nya platser!

Och ikväll, ikväll var det norrsken.


Ja. Jag kanske fattar grejen nu.

Springa är vackert.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av atleastitried - 26 november 2014 23:18

1. Var riktigt förbannad pga skitdag, pluggstress och PMS 2. Ät upp eventuell choklad, glass eller annat du har hemma. 3. Sura för att du inte har mer choklad/laktris/glass/whatever hemma. Du hade det innan du åt upp allt men fuck logic. 4. Hit...

Av atleastitried - 21 november 2014 15:52


... men det är så konstigt, tittar längtande och lustfyllt efter alla joggare/löpare, fylld av, ja... avundssjuka... Så, jag antar att jag är omvänd nu? Frälst kanske? Halleluleja! Hurra! OSV.   Suck. Så det kan gå ^^ Förra veckan började jag p...

5km

Av atleastitried - 29 oktober 2014 21:23

När man sniglar fram som värsta sexiga pansionären i mjukbrallor, när man nåstan inte ens springer i uppförsbackarna, när man inte vågar ta i nästan nåt av rädsla för astmaattacker och har nåt konstigt med axlarna som gör att man knappt kan använda a...

Av atleastitried - 26 september 2014 20:42

Så jag träffade min PT idag som hade gjort ett asbra schema med olika faser, första fasen är såklart att go back to basics och styra upp grundmuskulaturen. Jag var lite skeptisk till min PTś schema-skapande, jag har kontrollbehov och vi har bara...

Av atleastitried - 25 september 2014 17:05

Ugh. Problemet med att läsa en litteraturkurs är att det är så jävla mycket litteratur som ska läsas. Kom på en fin lösning till mitt kursdilemma igårnatt (har kurser som överlappar varandra -> plugga på 200% i några veckor) om det funkar blir j...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards